مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 11:202023-12-24بين الملل

چرا مقاومت یمن مهار ناپذیر است؟


در دنیای امروز، قدرت بیشتر به بازیگری تعلق می گیرد که ابزار قدرتمندتری داشته باشد و یمن تا اینجای کار توانسته به واسطه این راهبردهای هوشمندانه، - در دنیای امروز، قدرت بیشتر به بازیگری تعلق می گیرد که ابزار قدرتمندتری داشته باشد و یمن تا اینجای کار توانسته به واسطه این راهبردهای هوشمندانه، توازن نابرابر نزاع در غزه را تغییر داده و هزینه های غیرمستقیم حمایت از تل آویو یا بی تفاوتی کشورها به جنگ غزه را بالا ببرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نورنیوز نوشت: سناریوی رژیم اسراییل و امریکا در واپسین حمله به غزه، تبدیل این باریکه به یک قبرستان بزرگ بود که شهروندانِ آن فقط مخیر بودند بین سه گزینه مرگ آنی، زجرکش شدن و زنده‎به گوری، یکی را انتخاب کنند.

هرچند هم تل آویو و امریکا و هم متحدان غربی و عربی شان می دانستند محور مقاومت، تماشاگرِ منفعلِ تراژدی غزه نخواهد بود، اما ظهور جبهه دوم درگیری ها را از مناطقی چون جنوب لبنان محتمل تر می دیدند.

در این میان ناظران بین المللی ضمن دعوت طرفین به خویشتنداری، احتمال سرایت کورِ آتش به دیگر کشورهای غرب آسیا را قوی تر از هر گذاره دیگری می پنداشتند.

تحلیلگران به واسطه همین دیدگاه، چند هفته بعد از شروع حمله رژیم اسراییل، با خوش بینی عنوان می کردند که حامیان منطقه ای فلسطین ضمن اعلام حمایت از مردم غزه، دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مقاومت یمن مهار ناپذیر است؟

چرا مقاومت یمن مهار ناپذیر است؟