مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 01:052024-01-06سياسي

دستگیری 23 تروریست داعشی طی 3 ماه اخیر در کرمان


دادستان کرمان با اشاره به کشفیاتی که قبل از مراسم سالگرد شهید سلیمانی صورت گرفت، گفت: امسال وضعیت خاصی بود و حجم تهدیدات بسیار زیاد بود و با اقدامات نهادهای امنیتی و اطلاعاتی در دو سه ماه گذشته تعداد زیادی از عوامل انتحاری که قصد عملیات انتحاری داشتند، - ایسنا/کرمان دادستان کرمان با اشاره به کشفیاتی که قبل از مراسم سالگرد شهید سلیمانی صورت گرفت، گفت: امسال وضعیت خاصی بود و حجم تهدیدات بسیار زیاد بود و با اقدامات نهادهای امنیتی و اطلاعاتی در دو سه ماه گذشته تعداد زیادی از عوامل انتحاری که قصد عملیات انتحاری داشتند، از جمله 23 عنصر داعشی آماده عملیات انتحاری دستگیر شدند.

مهدی بخشی شامگاه 16 دی ماه در گفت وگوی ویژه خبری سیمای مرکز کرمان با موضوع بررسی ابعاد حادثه تروریستی 13 دی ماه اظهار کرد: در زمان انفجار اول، بنده نزدیک گلزار بودم و به سرعت به سمت محل رفتم که اطلاع دادند حادثه دوم نیز اتفاق افتاده است.

وی افزود: بنده در محل حاضر شدم و از همان لحظات اول روی سه محور (پیشگیری و برآورد اطلاعاتی، طرح و برنامه و اقدام و عمل) متمرکز شدیم و این محورها در دستور کار قرار گرفت.

بخشی در ادامه بیان کرد: ستاد برگزاری مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی از سه سال قبل در کرمان آغاز به کار کرد که کمیته ایمنی و امنیتی دارد و مسائل از سال قبل آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 23 تروریست داعشی طی 3 ماه اخیر در کرمان

دستگیری 23 تروریست داعشی طی 3 ماه اخیر در کرمان