مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 17:302024-01-15بين الملل

بیلد: آلمان برای جنگ روسیه و ناتو آماده می شود


یک روزنامه آلمانی گزارش داد برلین در حال آمادگی برای سناریویی است که طبق آن روسیه حمله ای آشکار را در تابستان 2025 به ناتو آغاز می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه آلمانی بیلد یکشنبه با استناد به آنچه اسناد طبقه بندی شده خواند، گزارش داد آلمان مشغول آماده شدن برای سناریویی است که طبق آن روسیه حمله ای آشکار را در تابستان 2025 به ناتو بعد از کسب پیروزی های بزرگ علیه اوکراین آغاز می کند؛ این گزارش در حالی است که مسکو بارها هرگونه برنامه ای برای حمله به ائتلاف نظامی غربی ناتو تحت هدایت آمریکا را رد کرده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشا تودی، گزارش محرمانه وزارت دفاع آلمان که بیلد مدعی است رویت کرده، طرحی ماه به ماه را از مسیر منجر به این درگیری بین غرب و روسیه ارائه کرده است.

این سناریو با بسیج نیروی جدید در فوریه 2024 توسط روسیه و فراخواندن 200 هزار نیروی بیشتر آغاز می شود.

  طبق این سناریو، مسکو سپس حمله بهاری پرقدرتی را علیه اوکراین آغاز می کند که در نتیجه آن کی یف که از حمایت ناکافی غرب رنج می برد، میدان نبرد را واگذار می کند.

به ادعای این روزنامه، روسیه سپس ابتدا حمله مخفیانه و بعد به مرور حمله ای آشکار را به کشورهای بالتیک در ژوییه 2024 آغاز می کند، جنگ سایبری به راه می اندازد و شورش هایی را در میان جمعیت محلی روسی زبان برم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیلد: آلمان برای جنگ روسیه و ناتو آماده می شود

بیلد: آلمان برای جنگ روسیه و ناتو آماده می شود