مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 08:252023-12-31سياسي

«کاظمی آشتیانی» فرزند صالح انقلاب بود


نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه اقدام ارزشمند، زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی در زمینه سلول های بنیادی و ایجاد پژوهشگاه رویان اقدامی ماندگار و ارزشمند بود، - ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه اقدام ارزشمند، زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی در زمینه سلول های بنیادی و ایجاد پژوهشگاه رویان اقدامی ماندگار و ارزشمند بود، تصریح کرد: وی دانشمندی مؤمن، جهادگر و فرزند صالح انقلاب بود.

حجت الاسلام احد آزادیخواه در گفت وگو با ایسنا، افزود: اقدام ارزشمند زنده یاد سعید کاظمی آشتیانی در واقع ریشه های مختلفی در طب و پزشکی و استفاده به موقع از سلول های بنیادی دارد که نجات بخش بیماران است و خانواده های زیادی را از گرفتاری های مختلف رهایی می بخشد.

وی با بیان اینکه پژوهشگاه رویان، میراث ماندگار زنده یاد کاظمی آشتیانی به عنوان یک عالم دانشمند، متعهد، مؤمن و معتقد به شمار می رود، اظهار کرد: این چهره علمی نه تنها با دانش خود بلکه با علمی آمیخته با تعهد، حس نوع دوستی و وطن پرستی که ریشه در دین مبین اسلام دارد، عمر و وقت خویش را برای خروجی این حرکت عظیم صرف کرد.

آزادیخواه گفت: زنده یاد کاظمی آشتیانی با ایجاد پژوهشگاه رویان توانست این خروجی را در حد اعلای خود به دست بیاورد و با ارائه خدمات صادقانه و خالصانه در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کاظمی آشتیانی» فرزند صالح انقلاب بود

«کاظمی آشتیانی» فرزند صالح انقلاب بود