مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 15:202023-12-23پزشكي

اردوی جهادی نخبگانی کشور در خنداب برگزار شد


رییس بنیاد نخبگان استان مرکزی گفت: اردوی جهادی نخبگانی کشور به همت بنیاد نخبگان و بسیج دانشجویی استان به مدت سه روز در شهرستان خنداب برگزار شد.

- وحید طهماسبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: اردوی جهادی نخبگانی کشور به همت بنیاد نخبگان و بسیج دانشجویی استان به صورت تخصصی  و با حضور مستعدین برتر از دانشگاه های 5 استان کشور به مدت سه روز در شهرستان خنداب برگزار شد.

وی افزود: در این اردوی جهادی، حدود 50 نفر از مستعدین برتر با حضور در شهر خنداب و روستاهای این شهرستان، به بررسی مسائل این منطقه در عرصه های کشاورزی، آموزش و پرورش، عمرانی، پزشکی، بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی پرداختند.

رییس بنیاد نخبگان استان مرکزی گفت: این گروه های نخبگانی علاوه بر دیدارهای متعدد با مردم، نخبگان و مسئولین شهرستان، با حضور در عرصه های میدانی، مستقیم در جریان واقعیات مسائل قرار گرفته و در جلسات هم اندیشی تخصصی به بررسی راه حل ها پرداختند.

طهماسبی گفت: هیئت های تخصصی نخبگان پس از جمع بندی مسائل، راهکارهای خود را در قالب طرح های عملیاتی به بنیاد نخبگان استان ارایه خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در جریان برگزاری این اردو، فرمانده سپاه روح الله، دستیار استاندار در امر تحول، فرماندار خنداب، معاونین فرمانداری، شهردار، اعضای شورای شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی جهادی نخبگانی کشور در خنداب برگزار شد

اردوی جهادی نخبگانی کشور در خنداب برگزار شد