مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 18:002024-01-20ورزشي

توضیحات فدراسیون فوتبال درباره وضعیت تیم ملی


علوی درباره احتمال رخ دادن هر اتفاقی برای رقیبان در مرحله حذفی تصریح کرد: حتما تمامی تیم های مدعی و قدرتمند در جام ملت ها به بازی های یکدیگر نگاه می کنند و هر نوع نتیجه و عملکردی روی نگاه و نگرش تیم های دیگر مرتبط می شود.

- سوال آن خبرنگار و جمله ژرف کارشناس کشورمان بسیار جای بررسی دارد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره شرایط تیم ملی داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر مهدی علوی درمورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت های آسیا، اظهار کرد: در ابتدا از حمایت مردم، رسانه ها و خانواده فوتبال از تیم ملی تشکر می کنیم.

خوشبختانه علاقه مندان به فوتبال در تهران و سایر شهرهای کشور، شور و حال زیادی دارند و با علاقه وضعیت تیم ملی را پیگیری می کنند.

می بینید در بیشتر نقاط تهران و سایر شهرها نیز تصاویری از  تیم ملی و افتخارآفرینی های گذشته این تیم در جام ملت های آسیا دیده می شود و ان شاءالله این فضا و علاقه در ادامه جام بیشتر و بیشتر خواهد شد.

  وی افزود: در مقطع کنونی، نکته حائز اهمیت این است که در یک تورنمنت فشرده نه برشی از یک مسابقه بلکه بررسی روند یک تیم از آغاز تا پایان مدنظر قرار می گیرد.

تیم های قدرتمند براساس راهبردهای پیدا و پنهان خودشان به سمتی می روند که در نهایت اهداف شان را در یک بستر زمانی محقق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات فدراسیون فوتبال درباره وضعیت تیم ملی

توضیحات فدراسیون فوتبال درباره وضعیت تیم ملی