مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 15:402023-12-31سياسي

سرعت اجرای پروژه های عمرانی مناطق آزاد در دولت سیزدهم دو برابر شد


دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: پروژه های عمرانی در مناطق آزاد کشور در دو سال گذشته از دولت مردمی آیت الله رییسی نسبت به گذشته با سرعت دو برابری در حال انجام است.

- ایسنا/هرمزگان دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: پروژه های عمرانی در مناطق آزاد کشور در دو سال گذشته از دولت مردمی آیت الله رییسی نسبت به گذشته با سرعت دو برابری در حال انجام است.

حجت الله عبدالملکی امروز (دهم دی ماه)، در آیین آغاز به کار پروژه عمرانی روسازی جاده محور ساحل جنوبی به نخل گل در جزیره زیبای قشم، اظهار کرد: 70 درصد بودجه مصوب مناطق آزاد کشور به توسعه زیرساخت ها، ایجاد بستر مناسب برای فعالیت های اقتصادی و رفاه مردم ساکن در این مناطق و گردشگران اختصاص پیدا می کند.

وی ادامه داد: با بیان اینکه مناطق آزاد، بهشت سرمایه گذاری ایران است، افزود: برنامه های خوبی در زمینه ایجاد رونق اقتصادی و تسهیل تجارت در مناطق آزاد کشور پیش بینی شده که با انجام آنها شاهد پیشرفت و توسعه این مناطق خواهیم بود.

به گفته دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی کشور؛ ایجاد عمران و آبادانی در مناطق آزاد یکی از ماموریت های اصلی سازمان های مناطق آزاد کشور براساس قوانین است که مستلزم انجام اقدامات زیرساختی است که اشتغالزایی و رفاه مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت اجرای پروژه های عمرانی مناطق آزاد در دولت سیزدهم دو برابر شد

سرعت اجرای پروژه های عمرانی مناطق آزاد در دولت سیزدهم دو برابر شد