مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 16:352024-01-05سياسي

گزینش ها نباید دچار افراط و تفریط شود


رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به جایگاه پراهمیت گزینش ها در تامین منابع انسانی گفت: گزینش ها نباید دچار افراط و تفریط شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام اسدالله جعفری، رییس کل دادگستری استان اصفهان، امروز در همایش گزینش گران استان اصفهان، در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان، با اشاره به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، اظهار داشت: انتظار مردم از نیروهای مسلح و امنیتی آن است که پاسخ در خور شأن دشمنان داده شود و این انتظاری به جا است.

وی ادامه داد: اعتلای نظام اسلامی در راه پیشرفت همه جانبه به کارآمدی نظام بازمی گردد و نقش حساس و بسیار راهبردی گزینش در این مسیر بسیار تاثیر گذار است زیرا این کارآمدی، جز با انسان های شایسته محقق نمی شود.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به جایگاه نیروی انسانی در پیشرفت، افزود: اگر همه امکانات از جمله بودجه، امکانات و سایر عوامل وجود داشته باشد و این عوامل دست انسانی باشد که اهلیت لازم را نداشته باشد، اهل تدبیر و برنامه ریزی نباشد، تفکر انقلاب و جهادی نداشته باشد، اهل صیانت از ارزش ها نباشد، قطعا موجب هدر رفت امکانات و تجهیزات می شود و خسارت محض خواهد بود.

وی تاکید کرد: پاسداری از حقوق عمومی منحصر به مبارزه با فساد مالی، سلامت بهداشتی و آموزش های عمومی و امثال آن نیست ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینش ها نباید دچار افراط و تفریط شود

گزینش ها نباید دچار افراط و تفریط شود