مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 12:152024-01-14سياسي

همه مسئولان موظف به همکاری با سمن ها هستند


استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر نقش پراهمیت و تاثیرگذار سازمان های مردم نهاد در حل معضلات اجتماعی گفت: همه مدیران دستگاه های اجرایی استان موظف به همکاری با سمن ها در جهت رفع مشکلات و کاهش معضلات اجتماعی هستند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر نقش پراهمیت و تاثیرگذار سازمان های مردم نهاد در حل معضلات اجتماعی گفت: همه مدیران دستگاه های اجرایی استان موظف به همکاری با سمن ها در جهت رفع مشکلات و کاهش معضلات اجتماعی هستند.

محمد کرمی امروز یکشنبه در نشست هم اندیشی با سازمان های مردم نهاد استان اظهارکرد: به معاونین استانداری و فرمانداران اختیارات صد درصد داده شده تا به سرعت کارها را پیش ببرند و موانع را بر اساس شرایط بومی مقتضی حل کنند.

وی افزود: یکی از عوامل موفقیت در کارها مشارکت مردم در حوزه های مختلف است که در این راستا سازمان های مردم نهاد نقش موثری دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: نظام اسلامی با مشارکت مردم شکل گرفت و این مردم بودند که برای اجرای اسلام نظام اسلامی را خواستار شدند به همین دلیل بسیاری از قدرت های جهانی از انتشار انقلاب اسلامی هراس دارند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران برای تحقق اهداف دین مبین اسلام تشکیل شد و هدف اسلام، اجرای فرمان الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مسئولان موظف به همکاری با سمن ها هستند

همه مسئولان موظف به همکاری با سمن ها هستند