مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:002024-01-12سياسي

حضور مردم در انتخابات پشتوانه قدرت نظام اسلامی است


نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات پشتوانه قدرت نظام اسلامی است، اضافه کرد: مایوس و ناامید کردن مردم و به دنبال آن ترس مردم از آینده بویژه نسل جوان و نابودی حلقه اتصال نظام و مردم از برنامه های راهبردی دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان بندرعباس اظهار داشت: ماه رجب، ماه رحمت الهی، ماه ریزش گناهان و دالان ورود به ماه خدا رمضان است.

  وی با توصیه به مردم درباره اهمیت ماه رجب افزود: در این ماه به ریسمان الهی چنگ بزنید زیرا که این ماه حبل الهی است و عبادت و استغفار را ترک نکنید و از خدا طلب مغفرت و آمرزش کنید.

  نماینده ولی فقیه در هرمزگان به دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر مردم بود و مردم را مرکز ثقل اقتدار نظام و جلب رضایت آنها را موجب قوت ایران اسلامی عنوان کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: دشمن در تبلیغات خود مسائل مهم را کوچک جلوه می دهد و بعد از اینکه مردم بی اهمیت شدند، آن را برای مردم بزرگنمایی می کند تا بتواند با این سیاست نقشه های خود را عملیاتی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در انتخابات پشتوانه قدرت نظام اسلامی است

حضور مردم در انتخابات پشتوانه قدرت نظام اسلامی است