مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 19:352024-01-17ورزشي

ستاره مصری لیورپول در راه عربستان!


درخشش صلاح در لیورپول به اتفاقی عادی و همیشگی در چند سال اخیر تبدیل شده و او این فصل هم یکی از ستاره های بی چون و چرای تیمش است که نقش مهمی در صدرنشینی آنها در لیگ برتر انگلیس ایفا کرده است.

-   رسانه های عربستانی مدعی شده اند که محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، با باشگاه الهلال به توافق رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از ورزش سه ، درخشش صلاح در لیورپول به اتفاقی عادی و همیشگی در چند سال اخیر تبدیل شده و او این فصل هم یکی از ستاره های بی چون و چرای تیمش است که نقش مهمی در صدرنشینی آنها در لیگ برتر انگلیس ایفا کرده است.

  این بازیکن در طی این مدت همیشه مشتریان بسیاری داشت و باشگاه های بزرگ اروپایی تمایل زیادی به جذبش داشتند اما تصمیم گرفت همچنان به حضورش در آنفیلد و بازی با پیراهن لیورپول ادامه دهد و حاضر به جدایی از این باشگاه نشد.

  اما حالا به نظر می رسد که تجربه بازی در لیگ عربستان و دریافت دستمزدهای هنگفت از باشگاه های این کشور باعث شده است که او برای ترک لیورپول وسوسه شود و احتمالا تصمیمی متفاوت با گذشته بگیرد.

  روزنامه الریاضیه عربستان خبر داده که باشگاه الهلال در چند هفته اخیر مذاکراتی با مدیران برنامه این ستاره مصری داشته و توانسته است او را برای پیوستن به جمع بازیکنان این تیم در فصل آینده متقاعد کند و او در پنجره نقل و انتقالات تابست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره مصری لیورپول در راه عربستان!

ستاره مصری لیورپول در راه عربستان!