مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 22:152024-01-05سياسي

صلاحیت 30 داوطلب انتخابات مجلس در کاشمر تایید شد


فرماندار و رییس مرکز حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ از تایید صلاحیت 30 نفر از داوطلبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در منطقه ترشیز توسط هیات نظارت خبر داد.

- حجت اله شریعتمداری در گفت و گو با خبرنگار فارس در کاشمر با اشاره به ثبت نام 76 نفر در مهلت زمان قانونی برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال، اظهار کرد: در مرحله اول و طی فرآیند رسیدگی در هیات اجرایی در مهلت زمان قانونی، 64 نفر صلاحیتشان تایید و مابقی عدم احراز و رد صلاحیت شدند.

فرماندار کاشمر با اشاره به اعلام نتیجه بررسی صلاحیت ها در شورای نگهبان اذعان کرد:  از مجموع داوطلبین دوزاذهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ترشیز بزرگ صلاحیت 30 نفر تأیید شده است.

وی با بیان اینکه به اینکه 28 نفر از تایید صلاحیت شدگان آقا و 2 نفر خانم هستند، تصریح کرد: 7 نفر دارای مدرک تحصیلی دکتری، 20 نفر کارشناسی ارشد، 1 نفر کارشناسی و 2 نفر دارای تحصیلات حوزوی هستند.

فرماندار کاشمر درباره نحوه رسیدگی به اعتراضات داوطلبین در این مرحله یادآور شد: بر اساس بند ب ماده 63 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، داوطلبانی که صلاحیت آن ها تأیید یا احراز نشده است، می توانند مراتب اعتراض خود را ظرف سه روز به شورای نگهبان اعلام کنند و شورای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلاحیت 30 داوطلب انتخابات مجلس در کاشمر تایید شد

صلاحیت 30 داوطلب انتخابات مجلس در کاشمر تایید شد