مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 18:302024-01-14سياسي

شناسایی استعدادهای مددجویان در دستورکار کمیته امداد قرار گرفت


قائم مقام کمیته امداد امام خمینی «ره» کشور گفت: یکی از مباحث مهم در بحث اشتغال شناسایی استعدادهای مددجویان است و در این زمینه مهارت افزایی همراه با حرفه آموزی مدنظر قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، جعفر صباغیان، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، امروز در جشن توانمندسازی و خودکفایی 2 هزار مددجوی مورد حمایت و تجلیل از کارآفرینان طرح های خودکفایی و یاوران اشتغال استان البرز، گفت: طی سال جاری 350 هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات تبصره 18 برای اشتغال مددجویان کمیته امداد و دهک های کم درآمد کشور پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه نیازمندان توانمندسازی می شوند، اضافه کرد: این اقدام به صورت جدی در دستورکار قرار دارد این در حالی است که بسیاری از مدحکویان تنها خواستار داشتن ابزار اشتغال هستند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) یاد آورشد: این نهاد در قالب 17 برنامه 120 نوع خدمت را ارایه می دهد که از جمله آنها می توان به تأمین اشتغال، مسکن، تهیه جهیزیه و کمک هزینه بازماندگان از تحصیل اشاره کرد .

صباغیان گفت: اکنون توانمندسازی نیازمندان به جد دنبال می شود چراکه رویکرد حمایتی ما به سمت توانمندسازی رفته که در زمینه اشتغال اقدامات خوبی داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی استعدادهای مددجویان در دستورکار کمیته امداد قرار گرفت

شناسایی استعدادهای مددجویان در دستورکار کمیته امداد قرار گرفت