مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 09:102023-12-23اقتصادي

اعطای تسهیلات ارزان قیمت به دهیاری ها برای خرید ماشین آلات


مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا های استانداری البرز از اعطای تسهیلات ارزان قیمت به دهیاری های استان به منظور خرید ماشین آلات عمرانی و خدماتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، فرشاد قدوسی، مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا های استانداری البرز، در نشست بررسی درخواست برخی دهیاری های استان، اظهار کرد: این طرح ملی در راستای توانمندسازی نهاد دهیاری، ایجاد منابع درآمدی پایدار، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی اجرا می شود.

وی افزود: کارمزد این تسهیلات 8 درصد با تنفس یک ساله و ضمانت تسهیلات نیز چک دهیاری ها می باشد.

قدوسی از دهیاری های استان خواست تا ضمن شناسایی فرصت ها، قابلیت ها و مزیت های روستای خود، از فرصت ایجاد شده برای رونق اقتصادی روستا و ایجاد درآمد پایدار برای دهیاری نهایت استفاده را ببرند.

نوسازی ناوگان دهیاری های استان ضروری است  مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا های استانداری البرز در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه استان البرز به دلیل موقعیت جغرافیایی نیازمند تقویت ناوگان عمرانی و خدماتی است، خاطر نشان کرد: استان البرز از جمله استان هایی است که مستعد وقوع حوادث مختلف طبیعی بویژه سیل و زلزله است بنابراین باید روستاهای استان به تجهیزات روز مجهز شوند تا علاوه بر ارائه خدمات مطلوب به روستاییان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات ارزان قیمت به دهیاری ها برای خرید ماشین آلات

اعطای تسهیلات ارزان قیمت به دهیاری ها برای خرید ماشین آلات