مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:452024-01-03فرهنگي

سازمان سینمایی از طرح های فاخر حوزه ایثار و شهادت حمایت می کند


معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مازندران را استان پرافتخار در برگزاری یادواره های شهدا دانست و گفت: سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طرح های فاخر استان در حوزه جهاد و ایثار و شهادت حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محمدحسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران ظهر امروز با محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی کشور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دیدار و گفت وگو کرد.

 محمد خزاعی در این دیدار اظهار کرد: تولید آثار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در دولت سیزدهم افزایش چشمگیری داشته است که یک نمونه آن حضور هشت اثر سینمایی در جشنواره فجر امسال است.

معاون وزیر و رییس سازمان سینمایی کشور در بخش دیگر از سخنان خود تأکید کرد: وظیفه داریم در معرفی فرهنگ جهاد و شهادت تلاش کنیم.

  وی، استان مازندران را استان پرافتخار در برگزاری یادواره های شهدا دانست و گفت: سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طرح های فاخر استان در حوزه جهاد و ایثار و شهادت حمایت می کند.

  محمدحسن سلامی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران نیز در این نشست، استان مازندران را استانی پرافتخار در دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: این استان ظرفیت های فراوانی برای تولیدات هنری فاخر در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان سینمایی از طرح های فاخر حوزه ایثار و شهادت حمایت می کند

سازمان سینمایی از طرح های فاخر حوزه ایثار و شهادت حمایت می کند