مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 16:052023-12-29سياسي

گمراهان تاریخ امروز مدعی نجات زنان هستند


امام جمعه ماهدشت با بیان اینکه امروز زنان در غرب، خلا را تجربه می کنند، گفت: گمراهان تاریخ مدعی نجات زنان شدند، باید ادعا و شعارهای پوشالی این قشر تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ماهدشت، حجت الاسلام والمسلمین علی رادمرد، امام جمعه ماهدشت، امروز در خطبه های نماز جمعه، در خصوص جایگاه زن، گفت: احتیاج داریم که بیشتر راجع به چهره فاطمه زهرا (سلام الله علیها) که زن نمونه و بانوی بزرگ اسلام است بحث کنیم.

امّا از دست های غرض ورز و آلوده که بگذریم بسیاری هم هستند که هنوز به درستی مطّلع نیستند که اسلام درباره زن چه شأن والایی را در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه باید اهمیت جایگاه زن را به جهانیان نشان بدهیم و فرهنگ مترقّی و پیشرفته اسلامی را در این زمینه تشویق کنیم، افزود: بهترین نمونه، ترسیم چهره زنان برجسته اسلام است.

وی ادامه داد: چون شخصیت و زندگی آنها خود نشان دهنده تفکّر اسلام درباره زن است و در رأس تمام زنان برجسته ی عالم در طول تاریخ، فاطمه ی زهرا (سلام الله علیها) دختر پیامبر است و لذا اگر ما بخواهیم در این باره کار و بحث کنیم، کار زیادی لازم است.

رادمرد با اشاره به اینکه امروز جامعه زن در جهان در خلأ به سر می برد و دست او را گمراهان تاریخ گرفته اند، تصریح کرد: حرف های تمجیدآمیزی هم برای فریب زنان می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمراهان تاریخ امروز مدعی نجات زنان هستند

گمراهان تاریخ امروز مدعی نجات زنان هستند