مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 21:552024-01-08اقتصادي

امضای تفاهم نامه علمی، صنعتی و کاربری در گیلان


به منظور فراهم آوردن بستری مناسب جهت توانمندسازی و ارتقای دانش شغلی و کسب مهارت های علمی و عملی واحدهای تولیدی و دانشجویان دانشگاه، تفاهم نامه همکاری میان صمت و دانشگاه علمی کاربردی گیلان به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عصر امروز تفاهمنامه همکاری فی مابین صنعت، معدن و تجارت گیلان با دانشگاه علمی کاربردی گیلان امضاء شد.

  از اهداف انعقاد این تفاهمنامه، فراهم آوردن بستری مناسب جهت توانمندسازی و ارتقای دانش شغلی و کسب مهارت های علمی و عملی واحدهای تولیدی و دانشجویان دانشگاه است.

  استفاده از ظرفیت های علمی مدرسان خبره، استفاده از ظرفیت های کارگاهی و آزمایشگاهی واحدهای صنعتی در دانشگاه، کمک به ایجاد واحدهای دانش بنیان در مراکز صنعتی، همکاری در برگزاری استارتاپ ها و برگزاری دوره های آموزشی کاربردی برای صنایع استان از جمله موارد همکاری در قالب این تفاهمنامه است.

  تیمور پورحیدری مدیرکل صنعت معدن و تجارت گیلان در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم فاصله گرفتن از دانش نظری و ضرورت پردازش بیشتر بر فنون کاربرد محور اظهار کرد: یکی از اهداف مهم این اداره کل، هدایت صنعت به سمت دانش بنیان شدن و به کارگیری علوم جدید در جهت افزایش رقابت پذیری تولیدات کشور در سطح جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه علمی، صنعتی و کاربری در گیلان

امضای تفاهم نامه علمی، صنعتی و کاربری در گیلان