مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 19:352024-01-17بين الملل

الهیان: انهدام مقرهای تروریستی در عراق و پاکستان حق مشروع ایران است


تحرکات تروریستی از جانب گروهک های تروریستی جان مرم ما را به خطر می انداخت بنابراین حمله به مقرهای تروریستی در کردستان عراق و پاکستان حق مشروع ایران است.

-  زهره الهیان نماینده نماینده تهران، ری ، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس در مورد دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران از حملات تروریستی در کردستان عراق بیان کرد: اقدامات گرو های تروریستی علیه ایران، حق دفاع مشروع را برای ما محفوظ می دارد؛ زیرا که امنیت و جان هم مردم ما با این تحرکات تروریستی به خطر می افتاد.

وی در ادامه گفت: انجام تحرکات تروریستی در نزدیکی مرزهای جمهوری اسلامی ایران به نوعی نقض حاکمیت جمهوری اسلامی است و در واقع جان ملت را هدف قرار داده است.

عضو کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما از قبل این موضوع را به مقامات عراق یادآور شده بودیم و جای اعتراضی را برای حملات موشکی ایران به مقر گروهک های تروریستی باقی نمی گذارد.

الهیان در ادامه گفت: همچنین از سوی مرزهای شرقی و پاکستان گروه های تروریستی به داخل مرزهای ما حملاتی داشته اند که آخرین آنها حمله به مقر فراجا در راسک و شهادت 11 نفر از نیروی های نظامی ایران بود.

همچنین وی اظهار کرد: بارها به مقامات پاکستان در این مورد تذکراتی داده شده بود ولی باز این حملات ادامه داشت و این موضوع موجب به خطر افتادن جان مردم و نیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهیان: انهدام مقرهای تروریستی در عراق و پاکستان حق مشروع ایران است

الهیان: انهدام مقرهای تروریستی در عراق و پاکستان حق مشروع ایران است