مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 20:552024-01-01سياسي

اهدای نشان افتخار برای هویت سازی در شهر مشهد


رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: شورای شهر مشهد در جهت معرفی هر چه بیشتر شهر مشهد و هویت سازی، مدال و نشان افتخاری برای نخبگان و افراد موثر مشهد در دو سطح اهدا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، عصر امروز در سالن همایش های شهدای سلامت، نخستین رویداد اعطای نشان مشهدالرضا برگزار شد.

  حسین باغگلی، رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در این مراسم با بیان اینکه شورای شهر مشهد در جهت معرفی هر چه بیشتر شهر مشهد و هویت سازی، مدال و نشان افتخاری برای نخبگان و افراد موثر مشهد در نظر گرفته است، اظهار کرد: طبق این آیین نامه، افراد چهره های برجسته و خادمین راستین شهر مشهد در دو سطح تقدیر به عمل آورده شود.

  وی در ادامه افزود: در سطح اول نشان مشهد الرضا (ع) اهدا می شود و در سطح دوم دیپلم افتخار که تقدیرنامه ای است که به امضای مشترک رییس شورای اسلامی شهر و شهردار مشهد مقدس رسیده و به برگزیدگان اهدا می شود.

افتخارات زیادی در مشهدمقدس داریم، در هویت سازی این شهر بزرگان، حکیمان، ادبا و شعرا موثر بودند.

باغگلی در پایان اظهار کرد: سنت اعطای نشان مشهد ادامه دارد و سالانه از افراد موثر در هشت محور تقدیر خواهد شد و یکی از دلایلی که موجب شده برنامه اعطای نشان مشهد با دشواری مواجه شود این بوده که مشهد شهر بزرگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای نشان افتخار برای هویت سازی در شهر مشهد

اهدای نشان افتخار برای هویت سازی در شهر مشهد