مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:202024-01-01اقتصادي

ایجاد زیرساخت های گردشگری یکی از نیازهای اساسی کاشان است


مدیرکل امور استان ها و تشکل های مردم نهاد وزارت میراث، گردشگری و صنایع دستی گفت: راه های مواصلاتی منتهی به شهرستان کاشان از مهم ترین راه های گردشگرپذیر کشور است که ایجاد زیرساخت ها و تأسیسات گردشگری یکی از نیازهای اساسی در این محورها است.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل امور استان ها و تشکل های مردم نهاد وزارت میراث، گردشگری و صنایع دستی گفت: راه های مواصلاتی منتهی به شهرستان کاشان از مهم ترین راه های گردشگرپذیر کشور است که ایجاد زیرساخت ها و تأسیسات گردشگری یکی از نیازهای اساسی در این محورها است.

نادر زینالی، امروز(دوشنبه، 11 دی) در جمع خبرنگاران در کاشان، اظهار کرد: شهرستان کاشان به لحاظ تعداد جاذبه های گردشگری، حجم بسیار بالای گردشگر و موقعیت جفرافیایی یکی از محورهای پرتردد گردشگری کشور بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید به طور ویژه مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تأکید بر رفع موانع سرمایه گذاری در بخش خصوصی، افزود: سرمایه گذاری که دوستدار میراث و گردشگری است نباید در پیچ وخم های اداری برای دریافت مجوز معطل بماند و همه دستگاه های اجرایی باید برای رفع این موانع کمک کنند.

مدیرکل امور استان ها و تشکل های مردم نهاد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تصریح کرد: همه باید به قانون تمکین کنیم و برای مانع زدایی برای توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زیرساخت های گردشگری یکی از نیازهای اساسی کاشان است

ایجاد زیرساخت های گردشگری یکی از نیازهای اساسی کاشان است