مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 09:002024-01-14بين الملل

شکایت آفریقای جنوبی به دادگاه لاهه؛ راهی برای مستندسازی جنایات رژیم صهیونیستی


کارشناس مسائل بین الملل گفت که شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه حتی اگر در عمل این رژیم را به قطع جنایاتش وادار نکند، اما ضربه حیثیتی بزرگی به این رژیم وارد کرد؛ - شکایت آفریقای جنوبی به دادگاه لاهه؛ راهی برای مستندسازی جنایات رژیم صهیونیستی کارشناس مسائل بین الملل گفت که شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه حتی اگر در عمل این رژیم را به قطع جنایاتش وادار نکند، اما ضربه حیثیتی بزرگی به این رژیم وارد کرد؛ چرا که جنایات آن در یک دادگاه بین المللی مورد توجه افکار عمومی جهان مستند شد و بر آن مهر تایید زده شد و این کار در تاریخ ماندگار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیات حقوقی آفریقای جنوبی، همراه با وزیر دادگستری این کشور، روز پنجشنبه هفته گذشته در نشست دادگاه بین المللی دادگستری لاهه خواهان آن شد که این دادگاه برای توقف فوری جنگ در نوار غزه دستور موقت صادر کند.

وزیر دادگستری آفریقای جنوبی در استدلال های این کشور در خصوص شکایت 84 صفحه ای که روز هشتم دی به دادگاه لاهه ارائه شده بود، گفت هیچ اقدام مسلحانه ای خشونت اسراییل علیه فلسطینیان را توجیه نمی کند .

دولت پرتوریا که حمله حماس به اسراییل را محکوم نکرده و ارتباطات نزدیکی با فلسطینیان دارد، معتقد است که اسراییل کنوانسیون نسل کشی سازمان ملل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت آفریقای جنوبی به دادگاه لاهه؛ راهی برای مستندسازی جنایات رژیم صهیونیستی

شکایت آفریقای جنوبی به دادگاه لاهه؛ راهی برای مستندسازی جنایات رژیم صهیونیستی