مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 13:052023-12-23اقتصادي

میزان کشت قراردادی در استان اردبیل به 9100 هکتار رسید


از ابتدای آذرماه کشت قراردادی بالغ بر 9100هکتار از اراضی آبی ودیم این استان در سامانه به ثبت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی نوبخت ظهر امروز در جلسه کشاورزی قراردادی که در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون 330 قرارداد (کشاورز) در قالب 9100 هکتار اراضی آبی ودیم، اطلاعات خود را در سامانه ثبت کرده اند؛ هر کشاورز با کد ملی و تلفن همراه خود می تواند در این طرح نسبت به عقد قرارداد با شرکت بازرگانی دولتی ایران اقدام کند.

وی افزود: کشاورزان استان اردبیل با ثبت نام در این طرح و اجرای کشاورزی قراردادی از 20 درصد تخفیف در حق بیمه و انجام تسویه حساب نهایی در زمان تحویل محصول سود خواهند برد.

نوبخت در خصوص هزینه کرایه حمل محصولات کشاورزی اظهار داشت: در این طرح به ازای تحویل هر تُن محصول به مراکز خرید تضمینی مبلغ 150 هزار تومان به عنوان کمک هزینه کرایه حمل محصول به کشاورز تخصیص می یابد.

مدیرکل غله استان اردبیل تصریح کرد: کشاورزان می توانند از طریق مراجعه به سایت شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به آدرس gtc.

ir  اپلیکیشن کشت قراردادی را بر روی گوشی خود دانلود و نصب و در سامانه ثبت نام کرده تا از مزایای آن برخوردار شوند و در صورت لزوم می توانند به منظور کسب اطلاعات لازم از طریق تماس با شماره تلفن 33233200


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان کشت قراردادی در استان اردبیل به 9100 هکتار رسید

میزان کشت قراردادی در استان اردبیل به 9100 هکتار رسید