مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 18:252024-01-06سياسي

بیمه 10 هزار نفر از شاغلان صنایع دستی با دستور رییس جمهور


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: سال گذشته با دستور رییس جمهور 10 هزار نفر از شاغلان صنایع دستی بیمه شدند و امیدواریم امسال هم تعداد بیشتری زیر پوشش قرار بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور بعد از ظهر در حاشیه دومین سفر استانی رییس جمهور و برخی از اعضای هیات دولت در زنجان اظهار داشت: بیمه یکی از مهمترین مطالبات مورد توجه بانوانی است که در مشاغل حوزه صنایع دستی و مشاغل خانگی مشغول به کار هستند.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با بیان اینکه بیمه، لوازم و پشتوانه هایی را نیاز دارد که باید بودجه آن دیده شود، اظهار داشت: پارسال 80 درصد مشاغل خانگی و 80 درصد تسهیلات و مجوزهای صادر شده در این خصوص به زنان کشور اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه فعالیت اجتماعی و اقتصادی زنان زنجانی بی نظیر و قابل قدردانی است و بسیاری از این فعالیت به صورت خانوادگی انجام می شود، اظهار داشت: بخش اعظمی از مصوبات دور نخست سفر رییس جمهور به زنجان در امور بانوان و خانواده محقق شده است.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور تصریح کرد: برای دور دوم سفر رییس جمهور به زنجان نیز هشت مصوبه در این حوزه داریم که بخشی از حوزه سلامت بانوان، آسیب زدایی از جامعه بانوان و خانواده و بخشی نیز مربوط به ارتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه 10 هزار نفر از شاغلان صنایع دستی با دستور رییس جمهور

بیمه 10 هزار نفر از شاغلان صنایع دستی با دستور رییس جمهور