مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:102023-12-26اقتصادي

بازدید عضو هیات علمی بخش گیاه پزشکی از مزارع کهورستان بندرخمیر


در راستای فعالیت های محققین معین مرکز تحقیقات کشاورزی، باقری عضو هیات علمی بخش گیاهپزشکی از مزارع و گلخانه های کهورستان بازدید کرد.

- ایسنا/هرمزگان در راستای فعالیت های محققین معین مرکز تحقیقات کشاورزی، باقری عضو هیات علمی بخش گیاهپزشکی از مزارع و گلخانه های کهورستان بازدید کرد.

در این بازدید، آفات و بیماری های گوجه فرنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای رفع مشکلات موجود، دستورالعمل های لازم برای کشاورزان این منطقه ارائه شد.

رشید زامیران مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بندر خمیر عنوان کرد: تولیدات کشاورزی با استفاده از نتایج طرح های تحقیقاتی و انتقال یافته های بروز، افزایش و بهبود می یابد.

وی با بیان اینکه نظام نوین ترویج بهترین جایگاه برای عرضه فعالیت ها و یافته های پژوهشی مراکز تحقیقاتی است، ادامه داد: در نظام نوین ترویج و طرح پهنه بندی، محقق معین باید با هماهنگی بخش های مختلف مرکز پاسخگوی مسائل و مشکلات کشاورزان و کارشناسان مروج آن مرکز باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بندر خمیر اظهار کرد: اداره ترویج آماده همکاری با محققان و پژوهشگران مرکز تحقیقات است و با آموزه های علمی و توصیه های فنی محققان که در اختیار کشاورزان و کارشناسان کشاورزی و پهنه قرار می گیرد شاهد تحولات چشمگیر در تولیدات کشاورزی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید عضو هیات علمی بخش گیاه پزشکی از مزارع کهورستان بندرخمیر

بازدید عضو هیات علمی بخش گیاه پزشکی از مزارع کهورستان بندرخمیر