مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 08:262024-01-03سياسي

دلتنگی های مادرانه که با توسل تسلی می یافت...


در این دنیا افرادی هستند که با گریه های ما گریه می کنند، با بیماری ما بیمار می شوند، با تب ما تب می کنند و اگر اتفاقی برایمان افتاده آن را از چشمانمان متوجه می شوند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری در این دنیا افرادی هستند که با گریه های ما گریه می کنند، با بیماری ما بیمار می شوند، با تب ما تب می کنند و اگر اتفاقی برایمان افتاده آن را از چشمانمان متوجه می شوند، آری مادر همان دوست و رفیق همیشگی و همدم فرزندانشان.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مادر کسی که از خوشی های زندگی خود گذشت تا ما خوش باشیم، کسی که وجودش بهترین و مهمترین اصل در زندگی است، اگر چیزی نداشته باشیم مهم نیست چون مادر در کنار ماست همان کسی که هیچ وقت ما را تنها نمی گذارد و شانه هایش آرامش خاصی به ما می دهد.

اما در این میان مادرانی هستند که فرزندانشان شهید شده اما همچنان فرزند با مادر صحبت می کند، گویی که همچنان در کنار آن ها نشسته باشد.

به مناسبت روز مادر با مادر شهید وحید زمانی خواه شهیدی که در دوران جنگ مفقودالاثر شد و بعد از چند سال پیکر مطهر شهید کشف و در گلزار شهدای شهرکرد دفن شد، گفت وگویی انجام شده که با هم می خوانیم.

در ابتدا خود را معرفی کنید و بفرمایید چگونه فرزندتان به جبهه اعزام شد؟ کشور زمانی، مادر شهید وحید زمانی خواه هستم، وحید 20 شهریورماه 1348 در روستای میهه از تواب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلتنگی های مادرانه که با توسل تسلی می یافت...

دلتنگی های مادرانه که با توسل تسلی می یافت...