مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 20:502023-12-27سياسي

در جلسه قرارگاه امنیت غذایی سپاه استان خراسان رضوی چه گذشت؟


جلسه قرارگاه امنیت غذایی با حضور اعضای این قرارگاه و فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام با هدف حل معضلات کشاورزی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد در این جلسه که با هدف رفع محدودیت ها و مشکلات بخش کشاورزی برگزار گردید، اعضای جلسه مشکلات بخش مربوط به حوزه مدیریتی خود را در حوزه های مختلف کشاورزی اعم از آب، برق، دام و منابع طبیعی به بحث و بررسی گذاشتند.

در این جلسه که به دبیری جامعه بسیج کشاورزی استان برگزار گردید مدیرعامل آب منطقه ای خراسان رضوی برای استفاده بهینه از آب های مرزی به ویژه رودخانه هریرود قول پیگیری داد.

بر اساس این گزارش یکی دیگر از مصوبات این جلسه جایگزینی پنل های خورشیدی برای تامین برق موتورهای چاه آب کشاورزی بود که مدیر عامل شرکت برق قول مساعدت داد.

سردار غیاثی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در ادامه این جلسه با تقدیر از زحمات اعضای قرارگاه تصریح کرد: همه با هم باید با هم افزایی و تعامل در جهت رفع مشکلات بخش کشاورزی همت کنیم و سپاه به عنوان بازوی توانمندی در راستای تقویت بخش کشاورزی آمادگی دارد برای تامین سفره مردم ظرفیت های در اختیار را به میدان آورد و تسهیلاتی را برای کشاورزان فراهم نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه قرارگاه امنیت غذایی سپاه استان خراسان رضوی چه گذشت؟

در جلسه قرارگاه امنیت غذایی سپاه استان خراسان رضوی چه گذشت؟