مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:402023-12-25بين الملل

چرا صهیونیست ها به سوی عقب نشینی نیروی زمینی شان سوق پیدا کردند؟


نشانه هایی جدی از شکست نیروی زمینی اسراییل از نیروهای مقاومت در حماس درحال آشکار شدن می باشد که همزمان با فشارهای داخلی، منطقه ای و بین المللی، - گروه بین الملل خبرگزاری فارس- یادداشت میهمان: رسانه ها و مقامات رژیم صهیونیستی طی 2 روز گذشته با انتشار اخباری درخصوص آینده فلسطین نشانه های جدی از تغییر وضعیت و طلیعه شکست را به نمایش گذاشته اند.

رسانه های این رژیم مدعی شدند که ارتش در نظر دارد عملیات زمینی را متوقف نماید تا ضمن کاهش نیروهای زمینی، به نیروهای ذخیره استراحت بدهد و این عقب نشینی را مرحله سوم عملیات نامیده اند.

همچنین صهیونیست ها تاکید کرده اند که برای مقابله با حماس منطقه ای حائل ایجاد می کنند که همه این موارد گواه ناکامی این رژیم در دستیابی به اهدافش از عملیات علیه نوار غزه می باشد.

همزمان یک مقام سیاسی رژیم صهیونیستی هم خبر داده که این رژیم طرح جدیدی در زمینه تبادل اسرا به واسطه قطری ارائه داده که در آن امتیازهای مهمی به طرف مقابل پیشنهاد شده است.

اسراییل درحالی از طرح جدید برای آزادی اسرای جنگی و اولویت رهایی گروگان نسبت به نابودی حماس سخن می گوید که تا پیش از این نابودی حماس اولویت اول این رژیم بود.

این نشانه ها از عقب نشینی رژیم صهیونیستی درحالی است که تا یک هفته قبل مقامات این رژیم به ویژه بنیامین نتانیاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا صهیونیست ها به سوی عقب نشینی نیروی زمینی شان سوق پیدا کردند؟

چرا صهیونیست ها به سوی عقب نشینی نیروی زمینی شان سوق پیدا کردند؟