مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:152023-12-26اقتصادي

اشتغال زایی بنیاد برکت در 120 روستای چهارمحال بختیاری


مجری بنیاد برکت در چهارمحال وبختیاری گفت: بنیاد برکت حدود 778 طرح اشتغال زایی در پنج منطقه چهارمحال بختیاری ایجاد کرده و تا به امروز به 120 روستا و محله شهر ورود کرده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مجری بنیاد برکت در چهارمحال وبختیاری گفت: بنیاد برکت حدود 778 طرح اشتغال زایی در پنج منطقه چهارمحال بختیاری ایجاد کرده و تا به امروز به 120 روستا و محله شهر ورود کرده است.

روانبخش رییسیان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه هدف گذاری ما برای ایجاد طرح های اشتغال زایی در مناطق کوهرنگ، شهرکرد، سامان، اردل و بن 2000 طرح بوده است، اظهار کرد: تا به امروز 778 طرح اشتغال زایی مورد تایید قرار گرفته و تسهیلات اشتغال زایی آن ها پرداخت شده است.

وی بااشاره به اینکه طرح اشتغال زایی بنیاد برکت در چهارمحال و بختیاری در چهار دسته قرار دارد، افزود: حدود 50 درصد از این طرح ها در بخش کشاورزی و در قالب زنجیره سبز و آبی بوده و حدود پنح درصد در حوزه دانش بنیان و 30 تا 35 درصد هم در بخش گردشگری و صنایع دستی بوده است که خوشبختانه استقبال روستاییان از این طرح های اشتغال زایی بسیار خوب بوده است.

رییسیان بیان کرد: عمده طرح های اشتغال زایی در بخش کشاورزی مربوط به احداث سیستم آبیاری نوین، تامین اداوات کشاورزی، کشت گیاهان دارویی و تامین آب و احداث گلخانه های کوچک مقایس و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی بنیاد برکت در 120 روستای چهارمحال بختیاری

اشتغال زایی بنیاد برکت در 120 روستای چهارمحال بختیاری