مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:162024-01-06سياسي

جانشین سابق سپاه خوزستان: سال گذشته 20 تیم عملیاتی تروریستی در استان خنثی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار نعمت اله باقری صبح امروز در مراسم گرامی داشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در جمع نیروهای سپاه لرستان، اظهار کرد: شهید سلیمانی یک تنه در برابر استکبار ایستاد، از این رو در زمان حیات شهید چشم دیدنش را ندانشتند و اکنون نیز پس از گذشت 4 سال از شهادت سردار دل ها، چشم دیدن زائرانش را نداشتند.

  وی خاطرنشان کرد: دشمنان به چشم خود دیده اند که مردم چگونه دلداده شخصیت و راه و منش این سرباز سید علی شده اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه آزادی خواهان دنیا از شهید سلیمانی درس می گیرند، افزود: امروز اثرات مکتب حاج قاسم را در دنیا و در محور مقاومت به خوبی می بینیم.

باقری بیان داشت: آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی بدنبال ایجاد یک خاورمیانه بزرگ بودند، اما با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و اجرای سردار سلیمانی و یارانش تبدیل به جبهه مقاومت شد.

وی با تاکید بر اینکه محور مقاومت دسترنج شهید سلیمانی و یارانش در منطقه است، گفت: امروز گروه های مقاومت و تعامل و هماهنگی بین نیروها برگرفته از مکتب حاج قاسم در برابر دشمنان ایستاده اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، طوفان الاقصی را حاصل مکتب شهید سلیمانی دانست و افزود: از مهمترین دستاوردهای این طوفان بازگشت مسئله فلسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین سابق سپاه خوزستان: سال گذشته 20 تیم عملیاتی تروریستی در استان خنثی شد

جانشین سابق سپاه خوزستان: سال گذشته 20 تیم عملیاتی تروریستی در استان خنثی شد