مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 18:002024-01-16ورزشي

حمایت تمام قد گواردیولا از ژاوی؛ «بارسا عجولانه تصمیم نگیرد»


تیم فوتبال بارسلونا یکشنبه شب در دیدار سوپرجام اسپانیا که به میزبانی ریاض برگزار شد، برابر رئال مادرید تن به شکست تحقیرآمیز چهار بر یک داد؛ - حمایت تمام قد گواردیولا از ژاوی؛ بارسا عجولانه تصمیم نگیرد تیم فوتبال بارسلونا یکشنبه شب در دیدار سوپرجام اسپانیا که به میزبانی ریاض برگزار شد، برابر رئال مادرید تن به شکست تحقیرآمیز چهار بر یک داد؛ نتیجه ای که فشار روی ژاوی هرناندز، سرمربی آبی اناری ها را بیش از پیش کرد.

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی با اعلام حمایت بی قیدوشرط از سرمربی بارسلونا، به مدیریت بارسا توصیه کرد که عجولانه تصمیم نگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، تیم فوتبال بارسلونا یکشنبه شب در دیدار سوپرجام اسپانیا که به میزبانی ریاض برگزار شد، برابر رئال مادرید تن به شکست تحقیرآمیز چهار بر یک داد؛ نتیجه ای که فشار روی ژاوی هرناندز، سرمربی آبی اناری ها را بیش از پیش کرد.

با این حال، پپ گواردیولا، سرمربی اسبق بارسا که در دوران حضور روی نیمکت این تیم، از ژاوی به عنوان قلب تپینده خط هافبک وحشتناک بارسا بهره می برد، از شاگرد اسبق خود حمایت کرد.

گواردیولا در مراسم بهترین های فیفا موسوم به THE BEST که دیشب برگزار شد و جایزه بهترین سرمربی سال را از آن خود کرد، گفت: توصیه من مدیریت بارسا این است که آرامش خود را حفظ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت تمام قد گواردیولا از ژاوی؛ «بارسا عجولانه تصمیم نگیرد»

حمایت تمام قد گواردیولا از ژاوی؛ «بارسا عجولانه تصمیم نگیرد»