مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 22:562024-01-02اقتصادي

کارخانجات نساجی بروجرد یکی از برندهای ملی صنعت کشور است


کارخانجات نساجی بروجرد یکی از واحدهای صنعتی فعال استان و از برندهای ملی صنعت کشور است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل صمت لرستان گفت: کارخانجات نساجی بروجرد یکی از واحدهای صنعتی فعال استان و از برندهای ملی صنعت کشور است.

بهمن جعفری امروز 12 دی ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در نساجی بروجرد پنبه خام، ویسکوز و پلی استر وارد کارخانه شده و به محصول نهایی شامل پارچه تکمیل شده و کالاهای خواب، آشپزخانه و پوشاک تبدیل می شود به طوری که روزانه 55 هزار متر طول انواع پارچه خام در بخش بافندگی تولید می شود.

وی تصریح کرد: ظرفیت اسمی واحد سالانه 25 میلیون متر طول انواع پارچه تاری و پودی است که در این واحد سال 1401 میزان 19 میلیون متر طول پارچه تولید شد.

مدیرکل صمت لرستان خاطرنشان کرد: در مقایسه با سال های گذشته این مساله بی سابقه بوده است و به عنوان واحد صنعتی نمونه کشوری انتخاب شد، فرآیند تولید در کاخارنجات نساجی بروجرد شامل ریسندگی، بافندگی، رنگرزی، چاپ و تکمیل، دوزندگی و فروشگاه های عرضه مستقیم (45 فروشگاه) در کشور است.

جعفری اضافه کرد: در سال 1400 بازسازی در بخش فنی و تولیدی شروع شد که عمده بازسازی و نوسازی و طرح توسعه خط رنگرزی و دوزندگی در دولت سیزدهم انجام شد (421 دستگاه و تجهیز ثبت و سفارش و وارد مجموعه شده که بالغ بر 350 میلیارد تومان سرمایه گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانجات نساجی بروجرد یکی از برندهای ملی صنعت کشور است

کارخانجات نساجی بروجرد یکی از برندهای ملی صنعت کشور است