مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:352023-12-25اقتصادي

همدان واحدهای تولیدی را در تعیین مشاغل سخت یاری کند


رییس کمیسیون مالیات، کار و تأمین اجتماعی اتاق بازرگانی همدان با اشاره به انتقادات برخی واحدهای تولیدی، گفت: بهتر است کارشناسانی که می خواهند به درخواست کارگران برای سختی کار رسیدگی کنند، - حتماً از محل و شرایط آن بازدید کنند تا تصمیم بهتر و دقیق تری بگیرند.

علی اکبر فلاح دوشنبه 4 دی در ششمین نشست کمیسیون تأمین اجتماعی، مالیاتی و روابط کار اتاق بازرگانی همدان، ادامه داد: در مواردی برخی کارگران درخواست مشمول شدن سختی کار می دهند و اداره کار برای بررسی آن کمیته کارشناسی تشکیل می دهد که مدیران واحدهای تولیدی درخواست دارند این اقدام با دقت بیشتری انجام شود چرا که شمولیت سختی کار شرایطی دارد که باید رعایت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی استان همدان، وی با بیان اینکه کسی که مشمول سختی کار می شود؛ به عنوان مثال شامل دریافت اضافه کار و شب کاری نمی شود، گفت: باید قانون با دقت رعایت شود.

رییس کمیسیون مالیات، کار و تأمین اجتماعی اتاق بازرگانی همدان افزود: بنده شاهد هستم برخی واحدهای تولیدی همدان در کاهش زیان مشاغل هزینه های بالایی انجام داده اند و شرایط مناسبی برای کارگران خود در محل کار ایجاد کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان واحدهای تولیدی را در تعیین مشاغل سخت یاری کند

همدان واحدهای تولیدی را در تعیین مشاغل سخت یاری کند