مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 17:302023-12-28اقتصادي

تقویت زیرساخت های آبرسانی به شهرستان های مهر و لامرد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب فارس گفت: برای عبور مطلوب از فصول گرم در شهرستانهای مهر و لامرد این استان ، زیر ساخت های آبرسانی آنان تقویت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علی جان صادق پور در نشست با فرمانداران شهرستان های مهر و لامرد، ضمن بررسی تخصصی مسائل مربوط به آبرسانی شهری و روستایی، افزود: در دو سال گذشته اقدامات موثر زیادی در حوزه آبرسانی به شهرها و روستاهای استان انجام شده و امروز حتی در دور افتاده ترین نقطه استان نیز نگرانی ها در بخش تأمین آب شرب به حداقل ممکن رسیده که نشانگر گستردگی فعالیت های شرکت آبفا فارس در ترمیم زیرساخت های آبرسانی است.

به گفته او، با توجه به عدم بارندگی کافی در استان فارس طی ماه های اخیر، تلاش شده است تا با اجرای پروژه های موثر و ترمیم زیر ساخت های آبرسانی در شهر ها و روستاها، به ویژه مناطق آسیب پذیر استان، دغدغه های این بخش به حداقل برسد.

وی خاطر نشان کرد: در شهرستان های مهر و لامرد نیز پیش بینی می شود که تابستان سختی پیش رو باشد، به همین منظور با بررسی منطقه و کارشناسی شرایط احتمالی پیش رو، در این دو شهرستان نیز پروژه های زیر بنایی و مناسب طراحی شده که در حال اجرا است.

رییس هیأت مدیره شرکت آبفا فارس به طرح مطالعاتی جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهر لامرد نیز اشاره کرد و اظهار کرد: مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت زیرساخت های آبرسانی به شهرستان های مهر و لامرد

تقویت زیرساخت های آبرسانی به شهرستان های مهر و لامرد