مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:152024-01-20اقتصادي

توسعه شبکه برق منطقه ای مازندران و گلستان در دولت سیزدهم


به منظور تامین برق پایدار و با قابلیت اطمینان بالا، 11 پروژه کلیدی توسعه شبکه برق در مازندران و گلستان از مهرماه آغاز و با حجم سرمایه گذاری 2700 میلیارد تومان در دست اجراست.

- ایسنا/مازندران به منظور تامین برق پایدار و با قابلیت اطمینان بالا، 11 پروژه کلیدی توسعه شبکه برق در مازندران و گلستان از مهرماه آغاز و با حجم سرمایه گذاری 2700 میلیارد تومان در دست اجراست.

مهران گلابکش معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر با حضور شبانه طی 48 ساعت گذشته از این پروژه های کلیدی بازدید کرد.

گلابکش امروز پیرامون پیشرفت فیزیکی این پروژه ها در جمع خبرنگاران، گفت: خوشبختانه 4 پروژه تاکنون به اتمام رسیده و 7 پروژه دیگر با پیشرفت خیلی خوب در دست اجرا است.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط اقلیمی منطقه و شدت بارش ها و کار در شالیزار برای اجرای خطوط انتقال، امیدواریم مردم با همراهی خوبی که داشتند یاری گر شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان باشند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر تصریح کرد: دوره انجام کار خط مهم و کلیدی 4 و 6 مداره 230 و 63 کیلوولت رویان - محمودآباد به طول 168 کیلومتر مدار که عملا از ابتدای آذر ماه شروع شده است، به سبب قرار گرفتن در حاشیه دریای خزر با سطح آب بسیار بالا و مناطق کشت شالی، عملا 4 ماه است؛ چراکه از ابتدای اردیبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شبکه برق منطقه ای مازندران و گلستان در دولت سیزدهم

توسعه شبکه برق منطقه ای مازندران و گلستان در دولت سیزدهم