مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 13:202023-12-28بين الملل

ایجاد حریق در محدوده جنگلی شهرستان رودبار


فرماندار شهرستان رودبار از آتش سوزی جنگل های حوالی روستای جمشید آباد بخش مرکزی رودبار خبر داد و گفت: متاسفانه به دلیل شدت وزش باد محدوده حریق گسترده شده ولی تلاش برای مهار انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودبار، طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار ظهر امروز در حاشیه بازدید از اراضی جنگلی روستای جمشید آباد و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از صبح امروز در محدوده جنگلی حوالی روستای جمشید آباد حریق ایجاد شده است، اظهار کرد: به محض اطلاع از آتش سوزی، نیروهای محلی مردمی، منابع طبیعی، محیط زیست، هلال احمر و آتش نشانی شهرداری ها به منطقه اعزام شدند و تلاش برای اطفاء حریق ادامه دارد.

  وی با بیان اینکه وزش باد، کار را برای مهار حریق سخت کرده است، افزود: از صبح امروز اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در منطقه حضور دارند ولی متاسفانه به دلیل شدت وزش باد محدوده حریق گسترده شده ولی تلاش برای مهار انجام می شود.

فرماندار شهرستان رودبار با اشاره بر حضور تمامی نیروهای امدادی و ستاد مدیریت بحران در منطقه جنگلی روستای جمشید آباد رودبار بیان کرد: از مردم و بسیجیان شهرستان رودبار درخواست دارم کمافی السابق با نیروهای منابع طبیعی، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای جمشید آباد همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد حریق در محدوده جنگلی شهرستان رودبار

ایجاد حریق در محدوده جنگلی شهرستان رودبار