مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 17:052024-01-15اقتصادي

زارع: بخشودگی تسهیلات کشاورزی در سال آینده تا سقف 200 میلیون تومان تعیین شد


سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 گفت که با مصوبه کمیسیون تلفیق، بخشودگی سود، دیرکرد و کارمزد و جریمه تسهیلات پرداختی کشاورزان تا سقف 200 میلیون تومان برای سال آینده اعمال شود.

- سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 گفت که با مصوبه کمیسیون تلفیق، بخشودگی سود، دیرکرد و کارمزد و جریمه تسهیلات پرداختی کشاورزان تا سقف 200 میلیون تومان برای سال آینده اعمال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم زارع در توضیح مصوبات امروز عصر کمیسیون تلفیق گفت: کمیسیون تلفیق در ادامه بررسی پیشنهادات الحاقی به لایحه بودجه سال 1403 تصویب کرد که سرمایه بانک های نظیر ملی، مسکن، سپه و توسعه تعاون تا سقف 100 همت جهت ارائه تسهیلات ساخت و ساز مسکن در کشور افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: همچنین با تصویب کمیسیون تلفیق، بخشودگی سود، دیرکرد و کارمزد و جریمه تسهیلات پرداختی کشاورزان تا سقف 200 میلیون تومان برای سال آینده اعمال شود.

زارع درباره مصوبه کمیسیون تلفیق برای پرداخت بدهی پیمانکاران به دولت گفت: کمیسیون تلفیق با اختصاص 10 هزار میلیارد تومان برای ارائه اسناد تسویه جهت پرداخت بدهی پیمانکاران به دولت موافقت کرد.

همچنین کاهش عوارض واردات خودروهای برقی به تصویب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع: بخشودگی تسهیلات کشاورزی در سال آینده تا سقف 200 میلیون تومان تعیین شد

زارع: بخشودگی تسهیلات کشاورزی در سال آینده تا سقف 200 میلیون تومان تعیین شد