مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 16:302024-01-17سياسي

مسئولیت پذیری افراد جامعه منتظر در ایران با انقلاب اسلامی رخ داد


 مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس در پیش همایش علمی سومین همایش ملی «مهدویت و انقلاب اسلامی» گفت: با وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی نگاه اشتباه مردم ایران نسبت به مقوله مهدویت تصحیح شد و مسئولیت پذیری افراد جامعه مهدوی در کشور تجلی پیدا کرد.

- مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس مطرح کرد؛ مسئولیت پذیری افراد جامعه منتظر در ایران با انقلاب اسلامی رخ داد ایسنا/فارس  مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس در پیش همایش علمی سومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی گفت: با وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی نگاه اشتباه مردم ایران نسبت به مقوله مهدویت تصحیح شد و مسئولیت پذیری افراد جامعه مهدوی در کشور تجلی پیدا کرد.

شیخ علیرضا حدائق، مدیر این بنیاد در استان فارس در پیش همایش علمی سومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی ویژه پرسنل مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور اظهار کرد: یکی از تمامی مشترکات ادیان و مذاهب عالم اعتقاد به ظهور منجی بشریت و نجات بخش آدمیان از ظلم و جور است که این موضوع در باور دین مبین اسلام بلکه حتی در گروه ها و ادیان گوشه به گوشه وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس، وی در پایان گفت: همه گروه های دینی معتقد هستند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت پذیری افراد جامعه منتظر در ایران با انقلاب اسلامی رخ داد

مسئولیت پذیری افراد جامعه منتظر در ایران با انقلاب اسلامی رخ داد