مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 17:402024-01-08اقتصادي

واحد 1 گازی نیروگاه نکا به مدار تولید بازگشت


واحد 1 گازی نیروگاه شهیدسلیمی نکا که به منظور انجام بازدید دوره ای 2 هزار ساعته و ارتقاء آمادگی جهت تولید پایدار انرژی از مدار خارج شده بود، به مدار تولید بازگشت.

- ایسنا/مازندران واحد 1 گازی نیروگاه شهیدسلیمی نکا که به منظور انجام بازدید دوره ای 2 هزار ساعته و ارتقاء آمادگی جهت تولید پایدار انرژی از مدار خارج شده بود، به مدار تولید بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر امور تعمیرات سیکل ترکیبی با اعلام این خبر گفت: این واحد که به منظور انجام بازدید و رفع اشکالات به مدت سه روز از مدار خارج شده بود، به شبکه سراسری برق کشور پیوست.

عبدالرضا محمودی رستمی افزود: در این بازدید علاوه بر انجام فعالیت های معمول در بازدیدهای 2 هزار ساعته در بخش های مکانیک، الکتریک و ابزاردقیق، اقداماتی همچون بازدید از اتاق های احتراق و تعویض 11 هلدر(نگهدارنده) سوخته، تست و بررسی حفاظت های ژنراتور و ترانس، بازدید، تمیزکاری و آچارکشی فلکسیبل های خروجی ژنراتور، تعمیر اساسی فن تحریک، رفع اشکال و ترمیم ترک های موجود در دیفیوذر، رفع اشکال و ترمیم ترک های موجود در اینزرت رینگ اتاق احتراق، ترمیم و اصلاح سیلهای آب بندی دیواره دایورتر دمپر، رفع نشتی از مسیر سوخت گازوییل در بالای اتاق احتراق و سرویس و رفع اشکال از رلیف ولو سوخت گازوییل انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد 1 گازی نیروگاه نکا به مدار تولید بازگشت

واحد 1 گازی نیروگاه نکا به مدار تولید بازگشت