مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 10:052024-01-06سياسي

زنده یاد کاظمی آشتیانی به رفع نیازهای جامعه با علم و پژوهش توجه داشت


دلیل محبوبیت و جایگاه زنده یاد کاظمی این است که همواره در راه رفع نیازهایی گام برداشته که مبتلا به جامعه بوده و در این مسیر سختی ها را به جان می خرد تا بتواند به معنای واقعی موثر باشد.

- ایسنا/ایلام مدرس دانشگاه ایلام گفت: دلیل محبوبیت و جایگاه زنده یاد کاظمی این است که همواره در راه رفع نیازهایی گام برداشته که مبتلا به جامعه بوده و در این مسیر سختی ها را به جان می خرد تا بتواند به معنای واقعی موثر باشد.

دکتر فرزاد محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: وقتی زندگی پربرکت مرحوم کاظمی آشتیانی را بررسی می کنیم می بینیم که این انسان فرهیخته در هر زمانی بنا به مقتضیات و نیازهای جامعه فعالیت های ارزنده ای را انجام داده است.

وی اجرای کارهای فرهنگی ، راه اندازی کلینیک های ارزان قیمت پزشکی در مناطق فقیر نشین را از جمله این فعالیت هاعنوان کرد و گفت: رشته دانشگاهی زنده یاد کاظمی فیزیوتراپی بود و در دهه 60 ایشان با مشاهده دغدغه های مردم و مسئولان و هزینه های گزاف درمان ناباروری و رفت و آمد مردم به خارج از کشور برای درمان ایشان را وادار نمود که رشته دانشگاهی خود را از فیزیوتراپی به جنین شناسی تغییر دهد و در سال 1370 درمان ناباروری با روش آی وی اف نتیجه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده یاد کاظمی آشتیانی به رفع نیازهای جامعه با علم و پژوهش توجه داشت

زنده یاد کاظمی آشتیانی به رفع نیازهای جامعه با علم و پژوهش توجه داشت