مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:252024-01-20بين الملل

رویترز: دموکرات ها، بایدن را بابت تلفات غیرنظامیان غزه تحت فشار قرار داده اند


ده ها تن از هم حزبی های بایدن در نامه ای به دولت او اصرار کردند تا تاکید کند که آمریکا به شدت مخالف بی خانمانی اجباری و دائمی فلسطینی ها از غزه است.

- ده ها تن از هم حزبی های بایدن در نامه ای به دولت او اصرار کردند تا تاکید کند که آمریکا به شدت مخالف بی خانمانی اجباری و دائمی فلسطینی ها از غزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نامه خطاب به آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا و دیگر مقام های دولت جو بایدن، رییس جمهوری این کشور از سوی آیانا پریسلی و جیمی راسکین و با امضا 60 عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا بازتاب نگرانی های آنها از افزایش تلفات غیرنظامیان فلسطینی در کارزار رژیم صهیونیستی علیه حماس است.

به نقل از خبرگزاری رویترز، در این نامه نوشته شده است: ما به شما اصرار می کنیم تا بار دیگر تعهد قاطعانه آمریکا را نسبت به توجه به تلفات غیرنظامیان در غزه مورد تاکید قرار داده و از شما می خواهیم تا درباره برخی مفاد درخواست کمک های بشردوستانه و امنیتی تکمیلی دولت توضیحاتی ارائه کنید.

یکی از سخنگوهای وزارت خارجه آمریکا گفت که این وزارتخانه توضیحی درباره این نامه نمی دهد اما درباره مساله آوارگی فلسطینی ها، اعلام کرد: ما شفاف و واضح بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: دموکرات ها، بایدن را بابت تلفات غیرنظامیان غزه تحت فشار قرار داده اند

رویترز: دموکرات ها، بایدن را بابت تلفات غیرنظامیان غزه تحت فشار قرار داده اند