مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:302023-12-30سياسي

وزارت دفاع: 9 دی روز اتحاد برای پاسداشت انقلاب اسلامی در برابر بدخواهان است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح طی بیانیه ای به مناسبت نهم دی اعلام کرد: دفاع از کیان، امنیت و منافع ملی میهن اسلامی مان در کنار نیرو های مسلح پر افتخار و قهرمان را وظیفه شرعی و ذاتی خود می داند و در این مسیر مقدس .

- وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح تاکید کرد: یوم الله نهم دی، روز تفضل و توجه الهی به ملت ایران در سایه سار ولایت، وحدت کلمه و اتحاد برای پاسداشت انقلاب اسلامی در برابر نامحرمان، فتنه گران و منافقان و بدخواهان است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح طی بیانیه ای به مناسبت نهم دی اعلام کرد: دفاع از کیان، امنیت و منافع ملی میهن اسلامی مان در کنار نیرو های مسلح پر افتخار و قهرمان را وظیفه شرعی و ذاتی خود می داند و در این مسیر مقدس از هیچ کوششی فروگذار نخواهد نمود.

متن کامل بیانیه بدین شرح است:بسمه تعالیحماسه 9 دی جوشش بصیرت انقلابی مردم و تجلی اراده پولادین ملت شریف ایران برای دفاع از اسلام و انقلاب است، این جوشش و اراده توام با غیرت دینی و ملی، نقطه عطفی در مسیر تعالی نهضت حسینی انقلاب اسلامی است.

یوم الله نهم دی، روز تفضل و توجه الهی به ملت ایران در سایه سار ولایت، وحدت کلمه و اتحاد برای پاسداشت انقلاب اسلامی در برابر نامحرمان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت دفاع: 9 دی روز اتحاد برای پاسداشت انقلاب اسلامی در برابر بدخواهان است

وزارت دفاع: 9 دی روز اتحاد برای پاسداشت انقلاب اسلامی در برابر بدخواهان است