مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 07:502024-01-08ورزشي

خط قرمز کمیته پارالمپیک روی دوچرخه سواری و وزنه برداری بانوان برای پاریس


معاونت فنی کمیته ملی پارالمپیک گفت: یکی از سیاست های کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام به پاریس شانس کسب مدال و قرار گرفتن بر روی سکو است، اما در دوچرخه سواری و وزنه برداری بانوان امکان کسب مدال در پارالمپیک پاریس را نداریم.

- معاونت فنی کمیته ملی پارالمپیک گفت: یکی از سیاست های کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام به پاریس شانس کسب مدال و قرار گرفتن بر روی سکو است، اما در دوچرخه سواری و وزنه برداری بانوان امکان کسب مدال در پارالمپیک پاریس را نداریم.

سعید سلگی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت کادر فنی برخی از رشته های ورزشی اعزامی به پارالمپیک پاریس اظهار کرد: در پاراکانو با رایزنی هایی که سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی در خصوص جذب مربی خارجی انجام داده است و براساس جلسه ای که با او درباره وضعیت این رشته داشتیم، ظرف یکی دو هفته آینده وضعیت کادر فنی این رشته برای پارالمپیک پاریس مشخص خواهد شد.

سعی داریم در بحث پارالمپیک از وجود بهترین و دلسوزترین مربیان استفاده کنیم که به نفع ورزشکار باشد.

وی درباره وضعیت محسن میلاد برای ادامه همکاری با رشته پاراکانو، گفت: در کمیته ملی پارالمپیک با هیچ کدام از مربیان قرارداد مالی امضاء نمی شود و براساس مصوبات به کادر فنی و مربیان هر ماه کمک هزینه پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمز کمیته پارالمپیک روی دوچرخه سواری و وزنه برداری بانوان برای پاریس

خط قرمز کمیته پارالمپیک روی دوچرخه سواری و وزنه برداری بانوان برای پاریس