مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 08:462024-01-02سياسي

این سه بانو «نقاش تار و پود» هستند


در مراسم «نقاش تار و پور» از دکتر «فرشته کیاوش»، دکتر «فریده طالب پور» و دکتر «محبوبه الهی»، 3 استاد پیشکسوت و برتر حوزهٔ مد و لباس به پاس سال ها فعالیت دلسوزانه و تدریس و پژوهش در این حوزه تقدیر و تشکر شد.

- گروه زندگی: مراسم ارج گذاری و تقدیر از اساتید و پژوهشگران برتر حوزهٔ مد و لباس کشور 11 دی ماه در فرهنگستان هنر تهران با حضور مسئولان و علاقه مندان این حوزه برگزار شد.

در این مراسم از دکتر فرشته کیاوش ، دکتر فریده طالب پور و دکتر محبوبه الهی به پاس سال ها فعالیت دلسوزانه و تدریس و پژوهش در حوزهٔ مد و لباس تقدیر و تشکر شد.

تقدیر از نقاشان تار و پود نقاش تار و پود مراسمی بود که به مناسبت هفتهٔ پژوهش (که امسال نزدیک ایام ولادت حضرت زهرا (س) بود) برگزار شد و در آن از 3 استاد پیشکسوت و برجستهٔ حوزهٔ مد و لباس از 3 دانشگاه برجستهٔ کشور تقدیر شد.

دکتر محمدحسین آشتیانی ، معاون علمی و آموزشی کارگروه مد و لباس دربارهٔ نحوهٔ انتخاب این اساتید گفت: در جلساتی که با کارشناسان مان برگزار کردیم اساتیدی را که در حوزهٔ مطالعات و طراحی مد و لباس در کشور فعالیت داشته اند بر اساس معیارهای پژوهشی، معیارهای رتبهٔ استادی، توانایی علمی و نیز اثرگذاری آنها در جامعهٔ مد و لباس کشور (میزان تأثیری که در تربیت فعالان این حوزه داشته اند و کتاب هایی که نوشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این سه بانو «نقاش تار و پود» هستند

این سه بانو «نقاش تار و پود» هستند