مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 18:002023-12-28سياسي

دادستان دماوند: تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز مدیران در دستور کار است


دادستان عمومی و انقلاب دماوند از تخریب ساخت و ساز غیرمجاز مدیران در این شهرستان خبر داد و گفت: باید اهتمام ویژه ای نسبت به توقف ادوات ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی و ملی صورت پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، مرتضی طهماسبی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند بعدازظهر امروز در نشست ستاد مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان دماوند در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: از همه کسانی که در حوزه جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز فعالیت می کنند و از جانب صاحبان قدرت و ثروت مورد توهین قرار می گیرند و به نوعی جایگاه مردمی را علی الظاهر از دست می دهند، تشکر ویژه می کنیم.

وی افزود: ملاک عمل برای ما قانون است و هر کسی که بی قانونی میکند از احترام قانون خارج می شود از طریق تخریب و تضییع مصالح به آن ضرر وارد می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند گفت: گزارش عملکرد دستگاه ها باید به صورت موردی و با قید تاریخ و فصل بیان شود تا ارائه طریقی جهت برنامه ریزی برای آینده باشد.

ساخت و سازهای غیرمجاز یکی از مفسده های بزرگ دماوند است طهماسبی ادامه داد: دستگاه ها باید علاوه بر ارائه گزارش عملکرد خود، راهکارهای لازم را نیز جهت رفع مشکلات ساخت و سازهای غیرمجاز بیان کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان دماوند: تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز مدیران در دستور کار است

دادستان دماوند: تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز مدیران در دستور کار است