مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 15:402024-01-17سياسي

به وقت دانشجو میزبان معاون استاندار شد


به وقت دانشجو مجالی است برای پرسش و پاسخ با مسوولین برگزاری انتخابات و کاندیداهای انتخابات مجلس و خبرگان که در اولین جلسه خود میزبان علی شعبانی معاون سیاسی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، به وقت دانشجو برنامه ای است کاملاً دانشجویی که نمایندگان و مسوولان انتخابات در گفتگویی رودررو به سؤالات دانشجویان پاسخ خواهند داد.

این برنامه انتخاباتی که در راستای طبیعت مطالبه گری دانشجو به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله) دانشجویان باید از مسوولان بخواهید که کار جدی کنند در چند جلسه تا قبل از انتخابات با دعوت از استاندار، رییس ستاد انتخابات و نمایندگان حال حاضر استان توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار می شود.

در اولین جلسه از سلسله جلسات مطالبه گری به وقت دانشجو علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه که مسوولیت ریاست ستاد انتخابات استان را نیز بر عهده داشته مهمان دانشجویان مطالبه گر در سالن جلسات ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با طرح سؤال از طرف دانشجویان و پاسخ از وی برگزار شد.

برنامه بدین گونه آغاز گردید دانشجویان حاضر که نماینده حاضر برخی از دانشگاه های استان بودند سؤال خود را از معاون استاندار می پرسیدند و در پایان اگر پاسخ او قانع کننده بود برگه سبزرنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به وقت دانشجو میزبان معاون استاندار شد

به وقت دانشجو میزبان معاون استاندار شد