مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 12:552023-12-25سياسي

تشویق مدارسی که اعتکاف را در برنامه های کاری خود قرار دهند


مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی آموزش و پرورش گفت: باید تلاش کنیم اعتکاف دانش آموزی به عنوان یک حرکت تربیتی قلمداد شود و دانش آموزان از این برنامه تربیتی به نحو احسن استفاده کنند.

- مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی آموزش و پرورش گفت: باید تلاش کنیم اعتکاف دانش آموزی به عنوان یک حرکت تربیتی قلمداد شود و دانش آموزان از این برنامه تربیتی به نحو احسن استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمدحسین پورثانی افزود: از جمله نهادهای برگزار کننده اعتکاف دانش آموزی، بسیج دانش آموزی و بسیج مستضعفین هستند که پای کار آمدند.

موضوع اعتکاف فرصت مغتنمی است که باید هیات های مذهبی، مساجد، تشکل های دانش آموزی و مدارس از این ظرفیت تربیتی استفاده کنند.

پورثانی با بیان اینکه مدارسی که اعتکاف را به عنوان نقطه تربیتی و محور شدن در فعالیت های مدرسه، قرار می دهند، تشویق می شوند، درباره برگزاری برنامه های آموزشی در اعتکاف گفت: با مصوبه شورای مدرسه، این امر عملی می شود زیرا در این صورت در مدرسه یک اردوی تربیتی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در جریان اعتکاف، آموزش و پرورش امسال به طور جدی ورود کرده است.

همچنین ستاد اعتکاف دانش آموزی داریم و جریان اعتکاف به عنوان یک جریان بسیار ویژه و پرتسری اجرا می شود از تمام ظرفیت ها استفاده می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشویق مدارسی که اعتکاف را در برنامه های کاری خود قرار دهند

تشویق مدارسی که اعتکاف را در برنامه های کاری خود قرار دهند