مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:052024-01-07بين الملل

دیدار بلینکن با پادشاه و وزیر خارجه اردن


پادشاه اردن در جریان دیدار با وزیر خارجه آمریکا ضمن هشدار نسبت به پیامدهای فاجعه بار تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه، بر لزوم پایان دادن به بحران انسانی در این باریکه تاکید کرد.

- پادشاه اردن در جریان دیدار با وزیر خارجه آمریکا ضمن هشدار نسبت به پیامدهای فاجعه بار تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه، بر لزوم پایان دادن به بحران انسانی در این باریکه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله دوم، پادشاه اردن در جریان دیدار با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا بر اهمیت نقش واشنگتن برای اعمال فشار جهت برقراری آتش بس فوری در غزه، حفاظت از غیرنظامیان و تضمین ارائه کمک های بشردوستانه و پزشکی به طور کافی و دائمی تاکید کرد.

براساس گزارش خبرگزاری اردنی پترا ، عبدالله دوم همچنین تاکید کرد که بدون دستیابی به راهکار عادلانه برای مسأله فلسطین و برقراری صلح عادلانه و فراگیر براساس راهکار تشکیل دو دولتی منطقه از ثبات برخوردار نخواهد شد.

پادشاه اردن همچنین بر مخالفت این کشور با کوچاندن فلسطینیان کرانه باختری و نوار غزه تاکید کرد و آن را نقض آشکار قوانین بین المللی خواند.

وی ضمن اعلام مخالفت اردن با تلاش ها در راستای جداسازی غزه و کرانه باختری، تاکید کرد که این دو منطقه، در امتداد کشور واحد فلسطین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار بلینکن با پادشاه و وزیر خارجه اردن

دیدار بلینکن با پادشاه و وزیر خارجه اردن