مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:502023-12-22فرهنگي

یزد میزبان نمایشگاه شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر شد


معاون امور هنری و سینمایی ارشاد یزد گفت: گفت: شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش تجسم هنر در شهر میراث جهانی یزد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سید عباس دهقان طزرجانی، با اشاره به اهمیت برگزاری شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش تجسم هنر به میزبانی این شهر میراث جهانیف اظهار کرد: این جشنواره از تاریخ 12 تا 21 بهمن ماه سال جاری با میزبانی یزد و در محل سالن تالار کتابخانه مرکزی برگزار می شود.

وی افزود: جامعه حرفه ای هنرمندان، دانشگاهیان، پژوهشگران، مراکز و مؤسسات هنری، با حضور در این رویداد از تجربیات یکدیگر استفاده می کنند و محلی برای معرفی استعداد های برتر و همچنین معرفی برترین های هر بخش است .

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: رویکرد جشنواره نیز هنر نوآور، خلاق، وحدت بخش و امید آفرین است و در بخش تجسم هنر نیز محمد حسین جعفری نعیمی از هنرمندان و اساتید برجسته هنر با پیشنهاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان دبیر هنری این دوره از جشنواره در یزد منصوب شد.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاهی از آثار هنرمندان ساکن استان نیز برگزار می شود و در این بخش به شیوه های نمایشگاه گردانی و بهره مندی از ظرفیت های خلاقانه و نوآورانه توجه شده علاوه بر این که هننرمندان منتخب اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد میزبان نمایشگاه شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر شد

یزد میزبان نمایشگاه شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر شد