مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 13:052023-12-29ورزشي

قانونی که فوتبال ایران را به آتش کشید!


فدراسیون فوتبال با بازگرداندن امتیازات کسر شده تیم های پرسپولیس و سپاهان، بار دیگر باعث ایجاد آشوب و حاشیه در مسابقات شد.

- جی پلاس؛ فدراسیون فوتبال در دنیای حرفه ای، وظیفه وضع قوانین کارآمد برای بالا رفتن کیفیت مسابقات و ایجاد یک فضای سالم رقابتی را دارد اما به نظر می رسد فدراسیون فوتبال ایران دقیقا خلاف این موج شنا می کند و خودش عادت دارد با دستان خود، آتش حواشی را در لیگ برتر و مسابقات شعله ور تر کند.

از ابتدای فصل جاری تا کنون که یک هفته تا پایان نیم فصل نخست مانده، به جای آنکه کارشناسان و تیم ها تمرکزشان بر کیفیت بازی ها باشد و به دنبال یک خروجی مثبت از لیگ باشند یا بخواهند پدیده های جدیدی از فوتبال ایران را کشف کنند، همه هم و غمشان بر موضوع سقف قرارداد و هزینه ها بوده و روزی نیست که این موضوع در رسانه ها یا بازی ها خبرساز نشود.

طی روزهای گذشته هم سرانجام کمیته استیناف رای کسر امتیاز از باشگاه های پرسپولیس و سپاهان را رد کرد تا علنا آب از آب تکان نخورد و همه چیز به خانه اول برگردد؛ اتفاقی که بار دیگر داد تیم ها را در آورد و مشخص نیست دقیقا چرا ابتدا چنین قانونی وضع می شود و زمانی که فدراسیون نمی تواند آن را اجرا کند، این گونه از اجرایش عقب نشینی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونی که فوتبال ایران را به آتش کشید!

قانونی که فوتبال ایران را به آتش کشید!