مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:402024-01-01سياسي

لزوم تشکیل هیئت اندیشه ورز برای مدیریت بحران در استان یزد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه برای هر بحرانی که امکان وقوع آن در استان وجود دارد، باید برنامه ریزی دقیق داشته باشیم و این مهم مستلزم ایجاد هیئت اندیشه ورز در مدیریت بحران است.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه برای هر بحرانی که امکان وقوع آن در استان وجود دارد، باید برنامه ریزی دقیق داشته باشیم و این مهم مستلزم ایجاد هیئت اندیشه ورز در مدیریت بحران است.

آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار مدیر کل و کارشناسان مدیریت بحران استان یزد به مناسبت هفته مقابله با بلایای طبیعی با بیان اینکه خداوند متعال نعمات را عادلانه تقسیم کرده است، اظهار کرد: خداوند آب را به درستی مدیریت کرده و زمان بارش، ذخیره سازی در قالب برف در قله کوه ها، ذخیره سازی در چشمه ها، همه و همه از مواردی است که حکمت خدا در آن به خوبی نمایان است.

وی عنوان کرد: غفلت انسان این نظم را بر هم زده است و یکی از مهمترین بلاهایی که بر سر طبیعت آورده ایم، روان سازی فاضلاب در دل طبیعت است.

آیت الله ناصری با بیان اینکه هیچ چیز در این دنیا خلق نشده مگر اینکه حکمتی داشته است، افزود: برخی موجودات زیرزمینی و ریز مثل کرم های خاکی، خود ترمیم کننده زمین هستند که انسانها چرخه ترمیم کنندگی آنها را از بین برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل هیئت اندیشه ورز برای مدیریت بحران در استان یزد

لزوم تشکیل هیئت اندیشه ورز برای مدیریت بحران در استان یزد